-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.--.-.-.-.-.-.-.-.-..--.-..-.-.-.-.-.............................................

Just nu sitter jag ju här och bloggar har ätit mat och ridit Marka bete på ängen med goliat Asså jag är bara så nöjd med han de bara några ditalger sen tycker jag att han är riktigt fräs för nästa år =) Lilleman och O´boy åter kommer jag med när jag har ridit dom mycket mer dom har typ sin lilla villa men rids ändå =) Liksom jag tycker att dom inte behör gå så mycket fram till djur men typ efer där får jag börja änu mer , jag liker kanske lite efter men vad ska man göra när de är halt och kalt men jag måste tänka typ <3 HAHAHAHAHAHHAHHAHAHAAHHA =) Men jag älskar mina hästar som dom är och de ska ni bara veta =) Kramizzae <3 // :emily <33 hihihihihi när mi var här så typ glömde jag att ladda på en bild så jag laddar upp den på henne hittttar... inga nya :S får fixa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0