GOOODDD JULLL OCH GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR MIN BLOGG OCH ALLA DJUR OCH MIG ,MINA PONNISAR<3=)..

Hello! Idag vaknar man av att man ska åka och köpa julklappar=) Köpte lite <3=) Innan vi skulle äta på donken så köpte pappa ett par skor :) Tack Tack pappa <3 De är ett par vinter stövlar med foder i och svart skin Elr vad e på men dom är sjukt finna och skönna Tack Tack igen Pappis <3 Sen så åkte vi hem och jag och pappa fixa fram en gran =)=)=) (Hoppas att vi får klä den snart <3=) Sen var jag ju snäll och hjälpte mamma med stallet , sen slå in lite julklappar=)<3 De har varit en ful dag men kul =) Mamma skulle slå in varsin mössa till Mig ,My och Jenny men hon typ orka inte så nu har jag en svart mössa med en snö flinga på <3=) Jag Önskar er en God Jul och Gott nytt år <3=) //:Emily<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0