Heeeej !!!<33

Hello! I dag vaknade man sen sa mamma att hästarna skulle ut fick panik hade glömmt klockan <3 :O Men dom var jätte lungna i stallet <3 Just nu så ska mamma åka så fort hon bara kan till Lerum så jag sitter och passar Fanny O hon vill bara spela ett ko spel på ggg.se Fanny Banny då <33 I dag hade jag tänkt att rida lite på ängen och tränna dom lite innan alla tävlingar sätts i gång <3:) Men Jag tänkte berätta för er hur jag ska rida och så i dag <33 Goliat!!!<3 Rida fram lite börja ställa flytta han sen börja trava göra lika dant som i skritten lite över gångar sen fattar jag galopp<3 ställa o forma lite få han att gå ner på tygen 4-5 steg sen över gångar sen så går jag ner till skritt skrittar han lite sen så tycker jag att jag ska galoppera av lite bus heter ur han sen så travar jag av <3 och skrittar en runda på han! Och detta ska jag göra med O´boy och Lilleman men Inte busgaloppera av Lilleman han blir helt tokig <33 Lovar han bockar och springer som en galning så jag ska nog inte galoppera så hehe <3 Men ni flästa som läser kanske Har sätt Lilleman / Hinders Twittichitt Som han igentligen heter !! Han e lite svår riden och mycket pig och man måste hjälpa han mycket <33 Men O´boy ska jag göra lika dant som med Goliat <333 =) Men Nu kommer finna bilder på dom när dom hoppar ni har sätt dom förut men endå de min Ponnisar och jag tycker om dom <3333 Min Goliat <3 Min Lilleman Min O´boy Kramizzar //:Emily <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0