Hello!

Hej ! i dag vaknade jag och åt frukost sen gick jag ut ungefär vid 11.00 och tog in Goliat och red han På ängen han gick jätte finnt jag galoppera av han lite sen så skrittade jag och tog av han , sen lät jag han ät lite och få på sig täcket och sen fick han gå ut och då gick jag in och åt en macka och drak varm O´boy Yammi =) Sedan åkte jag och min lilla syster My pulka bakom O´boy (L) Han Tyckte de var jätte kul =) De var första gången för han men han tyckte de var läskigt med linorna bakom när jag skulle hoppa upp <3 Men sen söte han de jätte bra <33 Jag gjorde ordning 6 boxar i dag =) De gick väldigt snabbt <3 Men jag ska ut och rida lilleman på ängen i dag<3:) Men jag tror att jag inte kan blogga sen men vi få se <3 ( ingen bild på Pulkaåkningen) ;( hehehehehe //:Emily<3 O´boy på bilden ute i hagen <33=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0