Hello!

Hello! Ja kom hem, åt sen skulle vi åka till mammas kompis elr nja om jag ville men inte vill man vara hemma när man kan åka någon stans HEHEHE. Idag i skolan var ju toppen :) bra musik tränna på min solo låt HEHEHE, första gången tyckte jag att de blev fel ton HEHE. Den anndra gången på tredje meingen så typ fick jag inte med tillräcklig luft så jag sjung typ igenom näsan HAHAHAHA. hoppas att de inte händer den 22/December. DÅ skulle de vara pinit. Jo nu har jag inte något att blogga om men asså Lilleman har jag inte ridit så jätte mycket den föra veckan för jag har ridit Goliat och massa mera. Men han gick jätte finnt, Jag skrittade först sen så trava vi mycket sen ville han ta 4 galopp srång i Galoppen och där i bocka han HEHEHEHEHE. Men jag är jätte nöjd med han nu <3 Förut gick de lite upp och ner med han men nu tycker jag att han lyssnar jätte bra. Älskar dig Lilleman, Men jag älskar er anndra ponni med såklart <3;) Men ni får ha det så bra så ses vi //:Miig <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0