Mina julklappar dom är lite mörka som jag tog kort med datan <33

Detta är mina jul klappar jag fick + ett spel till ds =) men tog kort med datan och de blev väldigt mörkt <33 Tack för jul klapparna Max factor från jenny <3 Örhengen från jenny Glitter sprej <33 från jenny Tele x-8 från hela familjen <3 Benskydd Mössa från mamma och pappa Tröja från mormor och morfar <3 Mjukis från mormor och morfar Svart jacka jacson från mamma och pappa Jacson tröja svart från mamma o pappa Ja ni ser vad det är från mamma o pappa Byxor från farmor och farfar Tröja från Farmor och Farfar Strumpor från Farmor och Farfar<33 Puma perfym och schampo <3 från Mormor och morfar Presentkort på Kicks 200 kr mamma och pappa Presentkort på sussis 500 kr <3 mamma o pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0