2011

Hej , i dag är det inte så mke som händer, Fixa stallet , rida lite... Sen ikväll får jag fudera vad jag ska ha på mig i morgon. Asså shit tänk skolan börjar i morgon , Jaaa, träffa kompisar jag inte har träffat på hela sommaren, jag får välja språk.. Aa 6 kommer rocka. Sen blir det GA for Me nästa.år, tiden har går fort men har kvalat klart med Lilleman i Msvb, en nolla kvar med Goliat har varit mke med duktiga ryttare, Amanda, Felicia, Julia, Mi.. Shit. .. Måste träffa dom som börjar på GA nu. Sommaren 2011 har varit bäst, Varbergs hoppet 2011, Skara sommarland grymt bra bloggar, har blivit lästa. 2011 rocken roll. //:EmilyWissén

Kommentarer
Postat av: Mi Skogsmulle <3

Vi får inte tappa kontakten <3

2011-08-21 @ 23:11:45
URL: http://mimanriddare.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0