Hej!

Min dag,I dag så var det rätt Chill, vaknade chillade släppte ut hästarna, Åt en Bulle, Efter en stund så fick jag så ont i huvudet så jag  tog en  ALVEDON och satte Trassel Kollade på den Drak lite saft och åt bulle, sen gick det över, Fanny fick rida Lana så Pormenerade jag men henne, en lite kort tur efter   några timmar så  satte jag på Peter Pan på svenskt tal ftill min Lilla syster men hon sommnade efter halva filmen så jag sat med några Chokladbollar och kollade på Peter Pan haha........
Fixade grönsaker sen åt vi Tachos till Allsång på Skansen, sen gick jag ut och kollad till mina POnnysar som ska ridas till i Paddocken i morgon.

Japp det var min dag...

 Tänkte köra litet inlägg med  allt i ett.

 Dagens  OUTFIT!
 SHorts: Blåa 

 Tröja: en Vandlig T-Shirt.


Smink: inget.

Hår : Nersläppt.

 Bloggar mer i morgon God Natt!


( Hahahhaha)





//:EmilyWissén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0