YES I`M BACK.

Drar snabbt om de som har hänt TOR, FRE LÖR, sön .

Tor!!!!!
 Skolan var bra.
 Sen var det träning med Lilleman Allt gick SUPER TILLS han Snubblade på sig själv och jag la en volt.


Fre!!!!!!!!

Skola,  fixade lite putsade. Red ut Thistel en sväng , gick super..

Lör: Tävlade jag Jeppe & Thistel.

Jeppe hoppade ja L:C och L:C+5

I L:C var jag Nolla.. Jätte nöjd kom precis utan för placering..

IL:C+5 fick vi ett stopp. red inte Ordentiligt.

Thistel hoppade jag L:c+5 och L:B.
L:C+5  fick jag ett stopp, men jag trode att han skulle hoppa och så stanade han.
I L:B kom jag till Omhopping , fick ett, svängde för tidit i luften och sedan på näst sissta hindretså stannade han..
Men  jag var nöjd, behöver bara lärra mig han lite ..

Sön.

Lilleman fick gå över bommar gic super bara tänkte att han skulle tänka själv över.

Thistel villade.
Goliat: red jag snbbt ut vid 9 hlv 10 tiden.

Men nu ska jag gå ut och rida dom 3 sötisarna om jag får tag i dom hhihiih..
Dom har nämlige byt hage nu.
 Så jag bloggar sedan måste byta om och fixa stallet .

 Ska hinna Ducha , Fixa läxor , blogga.



//:EmilyWissén


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0