Bild Bomb

Hej Hej! I dag har jag Galopperat Goliat och skrittat ut O´boy Lilleman fick vila så rider jag han först i morgon.. Ja nu ska jag bara chilla (Y) och kolla Facebook se om någon är lite social hahaha. Dagens lilla låt som det är Alla <3 dag. Har ni haft en bra Alla <3 dag?. Hehehehe.. http://www.youtube.com/watch?v=yFXb-nTZqrQ denna låt tycker jag om . Ja nu kommer bilderna som jag lovade så jag bloggar mer i kväll.. Jag och Lana Igga mig sedan My och Lana. (y). hahaha. Och en bild på Goliat och en på O´boy dom sötisarna:).. Här e bilderna då ska pila lite med filmerna med Lilleman och går dagen (a) I morgon kommer Felicia hit tror jag ska ringa henne senare.. Jaag. Goliat O´boy My och Lana My och Lana My och Lana My och Lana My och Lana My och Lana My och Lana jag och Lana de e kalt därför skorna och mjukis (a) Jag och Lana Puss och Kram från //: EMILYWISSÈN ALLTID (a)

Kommentarer
Postat av: .....

2011-02-14 @ 21:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0