ChaCha

Cha Cha.. Ja i dag red jag Lilleman trimmade han i padocken . Dom andra fick vila Skulle in till My och Fanny . My är magsjuk annars skulle jag rida dom andra så då fick jag gå och passa Fanny . Mamma skulle åka och lämna Jenny på Simmenäs , I morgon är det träning för Anna Emanuelsson med Lilleman hoppas han går bra tror de hehehe. asså låvar inget med film och bilder bror på... Shit vad halt det är på vägarna ner till GRANNENS padock. Lilleman går rätt så fort så då halkar han så (a) .. Men han gick jätte fint<3 Dagens Outfit : Byxor: Blå Jeans från: Detroit Tröja: Svart från: Gina Skor: Svarta typ stövlar från: skoret (stavningen) Inte vet ja (a) Ingen bild på Outfiten i dag men ja i morgon får ni bilder ska bli klar med filmen som jag försökte mig på i går.. GBGHS Torsdag (y) Måste köpa en ny hjälm .. Vilka ser man på Torsdag då när det är dags för GBG HS ? Hörs i morgon när jag har Tränat Lilleman .. New day //:Emily Fick bilden av Siri.<3:DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0