Hej ANONYM Visst..

Hej! Sorry för jag inte har skrivit i går för jag sov över hos Felicia sedan åkte vi på Bio o kollade på Åsa-Nisse, Jätte rolig .:) Sedan kollade jag på efterlyst lite hämska saker asså shit . I dag kommer Felicia hit efter hon har varit hos sina hästar, så då ska jag rida Lilleman innan hon kommer och så rider vi O´boy och Goliat. Självklart update i senare så klart , Ja nu ska jag byta om och gå ut snart igen:) Fick 3 komentarer: Av Anonym: Anonym om Bilder: 1.kan du gö inlägg lite oftare?! 2. ......-........ om Bilder: 3. ............................ om Bilder: ................ Svar på 1: Ja självklart kan jag det men ibland kommer jag inte på vad jag ska skriva så du ANONYM KAN JU TIPSA VAD JAG SKA SKRIVA I INLÄGGEN DÅÅ DÅ?! Det e bara att jag ska hinna med hästarna och träningar osv . Men Svaret är ju Sjävklart kan jag de :D Minst 3-4 inlägg i dag så :) <3 Inlägg 1. //:Emily Wissén = alltid <3:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0