hej ! Bilder kommer från helgen när jag har tid ..........

Hej! idag har Moa hängt med mig hem och så red jag på ängen i skritt trav och galopp på Goliat först då hållde Moa O´boy sedan byte vi så jag red O´boy lika dant och Moa höl Goliat. Tog lite bilder:) har bilder sen helgen men Lovar att dom kommer upp när jag har tid. Hinner inte asså åå Känner att jag hinner men då ska man göra annat:D hahaha Sedan så gick jag en promenad med Lilleman och Jenny och Thistle:D Lite roligt oxå hahhah:D Dagens Outfitts är ..... Byxor från Lindex och en rosa tröja från Kid Bilden kanske inte syns men jaja Nästa kanske man ser ja den första bilden:).. Kan inte blogga mer Har sutit för länge Och Mamma gillade de inte i da:SSS ja mer bloggning i morgon Ridning oxå.. Bloggar kanske via Telefonen sedan tror ja hahha lite rörigt inlägg vet hah:SS //:Emily

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0