Hej min dag med ...

Hej! I dag !.. har jag varit med Felicia och Moa <3 väldigt kul <3.. Tog kort ovh filmade Moa filamde när jag och Felcia red på Lilleman och O´boy <3.. Dom gick jätte bra håller på att göra en film när den kommer vet ja inte <3:D .. Bilder som Moa tog när jag och felicia red kommer .. Så jag hoppas att ni kan se den snart.. <3 Ja Önska på nu då .. Jag ska göra klart Filmen nu så ha det gött Ses vi i morgon duktiga Jag ska göra klart nu //:Emily Kolla Felicias Blogg horseandgymmnastic.blogg.se tor att den hete så ja Njut av bilder na hhaha bara när vi rider :D Bäst dag Tjejer (a) Jag och Lilleman Felicia och O´boy Moa gick med Goliat men inga bilder på han :( <3//:Emily <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0