Hejsan!

Hejsan! Ja i dag hängde Felicia och Elle med hem, vi gick ut till mina hästar Jennys kompis Elsa var här med Jenny och dom red så Elsa tog Goliat tror att det gick bra, Felicia fick skritta barbacka på O´boy han lyssnade och Elle fick skritta på Lilleman gick i mitten när dom skulle rida en kortis blev inga bilder på ridningen en liten bildbomb från skolan och här hemma i dag. Men den kommer sen för ska borsta tänder och duscha och så. Ny dag i morgon men i övermorgon är det Scandi (YY) Längtar :D Bilder kommer till er och det lovas. Kommer snart, Ja jag har kopierat den komentaren så den ligger innan detta inlägget då. SVAR IGEN: Jag har komit på Thja Thja det är som Cha Cha men tycker att Thja Thja är lite som tja och det tycker jag om så det e ingen fel stavning elr något:) //:Emily

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0