Thja Thja

Thja Thja. För en timme sedan kom jag hem ska duscha och så. I dag gick det bra på tränningen han lyssnade jätte bra hoppade en bana på 1,M Super. Ja ingen bild på han elr outfiten hittar inet USB kaben och glömmde att ta med mig min ut :S ´Men ni nöjer er väl med en bana elr? ... Så här gick banan till (Kolla på bilden) Där det är inringat med grönt är där han stanade men själv klart så såg ju banan mke bättre ut en den jag målade nu på datan hahah. Ja men vi hörs i morgon ska sova snart ny skol dag i morgon = BLÄ erl? Men jag säger min outfit nu dådå. En tröja från Gina , Byxor: Svarta. och 2 Linnen från : ja jag vet inte .. //:EMILY

Kommentarer
Postat av: anonym

det stavas chacha inte thja thja!:)

2011-02-22 @ 07:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0