Tja Tja Mkt

Tja Tja! Ja nu chillar ja. Ja My tog O´boy i dag och jag Goliat på ängen galopperade av dom lite. Sen skritade jag ut Lillman en sväng. Fast får inte glömma att jag hjälpte My med att rida Lana. Bilder på ridnigen på Lana i morgon.. Ska kolla på ett avsnitt av Ponnyakuten = Gillas hahaha. Yes i morgon är det tidig ridning som gäller i morgon för att hinna med att rida alla ponnisarna.. Måste göra klart filmen någon gång i veckan så får ni se den .. Hade gjort klart den men sedan så råkade lilla jag göra den kortare så typ allt försvan jag som var så nöjd..:( Och sen ska jag sätta ihop en från Lana ridningen i dag.. Vi ses ju alltid i morgon (a) God natt hahah inte en men efter ett avsnitt på svtplay kanske de:D <3 //:Emily

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0