Tjennare

Tjennare! I dag har jag ridit O´boy med Jenny och Thistle vi red en runda dom gick jätte fint. Sen red vi Goliat och Lilleman Jenny hjälpte mig lite med han, Han va lite upp och ner i början men sen så gick han fint när jag skulle rida lite på han. Goliat gick jätte fint hela tiden med mig och sen Jenny. Och sen så red jag Zack och Jenny red Cindy dom gick jätte bra. Jenny fick försig att jag skulle rida Otto mammas 3 åring och hon skulle rida Ubbe. Det gick bra att rida Otto men han förstog inte så jätte mke men han var duktig. Vi gjorde vi iordning stallen det gick rätt så fort sen städade vi sadelkammaren . Nu ser det mke bättre ut. Ja jag tror att jag ska blogg senare, Ska äta lite Godis och Duscha osv. Ska kolla om jenny kan hjälpa mig att lägga upp videorna. I mon är det en vandlig skoldag. En outfit bild på det. Och i morgon är det träning med Goliat . Lovar ingen film elr bilder då får se.. Hoppas att det går bra elr ja att han lyssnar. Vi ses kanske sen. //:Emily

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0