ja varse godis hoppas <3..

Cha Cha bloggen (y) Har ätit hem gjorda hambörgare Yammi.. Som jag hade lovat er lite video oc bilder och ett rätt så långt inlägg så kommer det nu .. Men ses senare efter Melodifestevalen tror Ja . så får ni detta inlägget innan (a) Dagens hiss: Rolig Bio Dagens diss: Att jag är förskylld:( Dagens outfit: Första outfit nä jag e på Bio ( ingen bild):( Byxor: Blå Jeans Tröja: En grå . Halsduk: En svart från Gina. Den andra Outfiten: Frös när jag kom hem så denna blev det. ( Ingen Bild) Byxor: Blå mjukis Tröja: En grå. Halsduk: Svart från Gina Det blev inte att rida hästarna för: Jag hade ont i halsen och hostade och nös hahaha så mamma tog hästarna:D Den filmen vi kollade på heter Trassel faktikt rolig men när man ser den så fattar man hahahhahah... Bild
 ska äta godis nu <3 yammi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0