Mer kommer i nästa men 3 på Alexandra Emanuelsson !!.

Hejsan! En bild bomb på Scandi och de jag köpte . Köpte inte mke. Men det behövde jag inte hehe. I dag har jag ridit Goliat på ängen han gick ja vad ska man säga sjukt braaaaa, Han är ju taggad in för tävlingarna som kommer. Jag hoppas att mina ponniasar är sjukt taggade , ska rida mke mke mke mer i år tränna på tävla lite högre hoppa DIV 1 med någon hihih :) Ja på Scandi var det mke folk , men mke roligt vi va där från klockan 11 på morgonen och kom hem klockan 12. Snacka om att jag var trött i skolan han inte sova så länge så ska gå och lägga mig lite tidigare hehe ja innan klockan 12 då. I morgon kommer MI hit vi ska nog rida, Kommer bara bli bäst, Love till lilla henne. ROLF-GÖRAN BENGTSSON VAN FÖRSTA OCH ANDRA KLASSEN TOG KORT PÅ FÖRSTA KLASSEN OCH GYMMKANAN DÅ OCH DEN ANDRA SAKEN.. Men jag glömmde ju nästan att min trännare Annas dotter var med i första 1,40 klassen där det är med såna som har kvalat in då. Så bilder på Alexandra dådå.. Detta är Alexandra men mer bilder i ett annat inlägg blir rörigt men hoppas ni blir nöjda.hihih .. //:Emily

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0