MI ÄR BÄST <3

Gästbloggare nr. 1

Mi Månriddare


Jag heter Mi då och jag är en av Emilys bästavänner, jag rider och spelar handboll.
Jag har en häst som är skriven på mitt namn så tekniskt sätt är han min, bara det att han bor i Småland och får knappt träffa honom men han är fortfarande min. På fritiden rider jag oftast, ibland blire lite hanboll, är faktiskt ganska osäker på om jag ska fortsätta elr satsa på ridnigen. Jag brukar rida med Emily ibland med hennes syster Jenny också. Jag ska börja 7C på GA, det betyder att jag ska plåga sönder JENNY :)
Jag gillar: Justin Bieber, Eric Saade, hästar, Emily, vänner, pizza, min hund Molly, mer hästar :)
Jag ogillar: Folk som säger dumma saker om Justin Bieber elr Eric Saade, mögelost, fisk, falska/jobbiga personer.

Jiino: är ett varmblod. Som har bra temprament om det inte sitter en nybörjare på ryggen. Han är från början en ridskolehäst som blev sur på nybörjare. Därför fick min faster honom, senare skrev hon över honom på mig i födelsadagspresent. Jag har åkt av några gånger, en gång började hela min rygg blöda och jag fick en lätt hjärnskakning men sånt är hästlivet...
Gillar: Terrängritt, hoppnig, FULLFART I GALOPP, vatten, MAT
ÄLSKAR: SOMMARBETET, där får han mest mat.
Ogillar: Dressyr, vinter, främlingar.
AVSKYR: Nybörjare som inte kan rida, han blir sur, bockar och stegrar tills han får av dom.





xoxo
Mi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0