TjO!

My fyller 8 år i dag Grattis till henne!

Jag vaknade i dag och byte om gick på Toa sen äta en Maka och ut och rida red Goliat först, red han på Gramanen!
 Han hade Jätte fin trav, han galopperade på AWW vad jag Älskar han!

Lilleman har jag inte ridit en för jag har Bakat Muffins och fixat Tårta till My.

Så klockan 1 kommer lite folk.
Sennare i kväll ska vi till Marie, och Grilla lite.
SÅ jag vet inte när vi kommer hem elr ja. så jag kommer inte blogga så mke utan Tidsinställda som gäller.

 I går så red jag Lilleman i en Timme ute med Jenny coh Ubbe, Sen Hämtade vi Goliat och Thistel och lämmade Lana och Palett på Maden med Otto.

Sen red jag igenom Goliat i går här hemma i hagen och Lilleman skrittade My ut när jag skrittade på Twixan och Jenny och Fanny på Ubbe!

Som sakt, inte mke Update to day?



//:EmilyWissén!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0