TOR; FRE; LÖR!

I Tors, var Amanda här , hon red Twixy & jag Lana och Jenny Ubbe i pd lite en film på mig och Lana kommer upp sedan!

Sen Käka sen ner till Maden, Amanda red Goliat och jag Lilleman red lite i hagen Goliat gick jätte fint med Amanda, Lilleman var lungn och fin, Sen letade vi efter de så letade vi efetr grimmor, sen kom Amandas Mamma och hämtade henne!

I Fre,  så åkte vi till Cindy och Zack som är på sommarbete och jag red runt på Cindy i hagen och Jenny Zack. sen åkte vi till Maden och jag skrittade  ut Lilleman, Mamma tog hand om Goliat!
sen hem kollade på TV, sen sova!



Dagens Planer!

• Fixa stallet.
• Rida ut!
• Sen blogga

Typ vet inte så mke mer om dagen ska byta om och fixa mig lite.



//:EmilyWissén!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0