Allt om Allt !

Heej!

Bloggade inte i går elr i Tid! för jag Kännde att jag orkade inte.

Liksom det är fint väder man kan rida i vattnet!

Nu ska jag kolla med Amanad om hon kommer i morgon?

<3


Snart ska jag ner till Lilleman och & Goliat och dom , med Mamma!

Kör lite kort om dagen !

Sov hos Åsa och dom!

För i går red jag ut, Pärlan / Bella, med Emilie och Stor Pärlan  och Filippa med Jeppe.
red nästan i 2 timmar, sjukt kul var det.
sen hem till Åsa och sova över sen kom mamma och hämtade mig.
 Drog vi till Maden, släppte in hästarna där så dom fick sova i några timmar så nu ska vi dit igen och släppa ut dom!

 Det har varit skjukt varmt.

Dagens låt!


(HAHAHHAHA)

Dagens Outfit!

T-shirt, Shorts.

Hår: Uppsat i en Knopp.

Smink: Nothings.

//:EmilyWissén!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0