Hej Nytt men ni fattar att de glada vill man ha ju !

Tjoderoloro! This is ! Mitt liv jag väljer! Min dröm mitt hopp. Du säger inte till mig jag säger ifrån! Jag försöker men tydligen räcker inte de! Skriver ****** What? fegt att skriva sitt **** ? elr vad liksom Bhaa Detta skriver jag för jag SATTSAR PÅ MIN BLOGG! Vill ha komentarer mke besökare ! Skriver och skriver men nu själv har jag fattat så Bhaa. NYTT ! är det som står inte HEJ VGD? Ja ni fattar detta är inget elakt till er e så sjukt glad att ni läser, komenatarer, tävlar, frågar, tipsar , och massor av mer men en sak jag blir glad över är? ja ni vet! KOMENTRER, NI SOM LÄSER = Ni betyder so much asså jauo Komentera snällt TIPSA, TÄVLA, Kanske vin Ja i morgon tar en tävling slut här på bloggen så jag säger vad som ska va i inlägget ! I Inlägget ska det vara 1 länk = att du som blir länkad hoppas att du vill läs , tipsa, och fortsätta att tävla och komentera då! Det ska vara en TEX till denna personen. Ni förstår jag säger bara fortsätt som ni gör det gör mig glad ( DET GLADA JAG MENNADE ) Men What ni fattar elr? Good Natt så ses vi i morgon asså vet inte om det blir innan vi åker annars efter men träffar vänner på mötet, Amanda , Felicia ja massor av mer. SÅ I MORGON ÄR DET MÖTE FÖR TÄVLINGS RYTTARE! //:By Emily

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0