Tjo!

Heej!
I dag blev det att rida Lilleman hårt, Goliat fick skritta ut .
Som O´boy har tappat en baksko så , får jag se när jag kan rida han.
Tog med mig kaman men nu sitter jag vid Jennys data och jag får inte ta någon bild på hennes data som är mina ehh :S
 Så jag kan inte ladda upp dom bilderna  som jag tog idag!:(
Har duschat och ska hoppa in i snäng.
I morgon är  det träning med Lilleman.
 Dagens:
Dagens outfitt: Gråa mjukis och en tröja.
Dagens sms: Hej vad göru!
Dagens Hästar: Alla.
 Dagens låt/ Låtar:
http://www.youtube.com/watch?v=vIaH35-MLsk/
 
http://www.youtube.com/watch?v=SqnNSQVkrhU/
 
Hästarna gick toppen i dag, lyssnade jätte bra.
Lilleman blev lite tröt,travade minst i en timme, i snööön. 
Snacka om en tröt Lilleman elr?
Goliat skrittade jag ut med Jenny och Ubbe!
Goliat skötte sig och han tyckte om att gå i skogen och bara ta det lungt , Bhaa att bara skritta ut barbacka är skönt!
 
bara att tagga om nu en ny vecka mke ridning OFC 
Min vecka med Ponnisarna!

Lilleman: Mke kondition innan tävlingen, skritta ut.
Goliat: samma här mke kondition och skritta ut.
O´boy: Är nog mke med att trimma ut i skogen skritta ut när han har en sko.
När han får en vet jag inte.
 

Good Natt!

//:Emily


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0