Yez , I´m here!

Ja Hemma nu igen då! Mockade 2 boxar la in maten i krubborna sen var det att åka till min Kusse = 20 år typ. Hästarna vilade ja dom behövde de nog efter denna helgen! Just nu är det typ som att man vill blogga mke mke mer Men om ni kollar för bi då är det väl inte fel att slänga in några komentarer! BOWLING på lördag, Träffar hela NÄÄS laget elr ja några OFC Amanda men Mamma sa typ att vi skulle åka upp lite tidigare med O´boy till Amanda jag och han sover över sen så åker vi på Borås tävlingen .... TAGGAR! I morgon tror jag att det blir ridning då! Ska slänga in veckans fråga snart ! Outfit på de här dådå! 2 svarta linen från NICKE En stjorta från EJ VET JA LIKSOM Byxor : svarta från GINA. Och skor vandliga typ Convers elr så inte de märket men på ett Ungefär så! Min vandliga mössa och jacka. I mån är det skola hoppas att den är bättre en i dag MI hänger med hem hon ringde nu så Det blir väl ridning då (y) lite hjälp skadar inte Saknar min Amanda men henne träffar jag på LÖRDAG OCH SÖNDAGEN typ hela dagarna .♥ Men får väl hoppa i bingen nu så att jag orkar att gå upp i morgon.. //:Emily Wissén!

Kommentarer
Postat av: Amanda Larsson

saknar dig också gmn<3<3<3<3<3<3

2011-03-16 @ 14:28:20
URL: http://aamaandaalaarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0