Är inte på hurmör!

Den jag trodde mest på sviker en.
Fan!
Eller så är det jag som tror det!
Vetinte nu och kommer nog inte bli säker ikväll.
Kommer nog gå och lägga mig gråtandes för kanske ingeting.
Elr kanske mer än vad jag trodde!
Det blir svårt att prata om det men, lättare att skirva.
Även om jag vet att inte många läser så kan jag få ut mina tanka här istället för att gå runt med dom, i huvudet hela tiden.
Bra musik hjälper, bloggen hjälper, men inte fel att prata oxå.
Men det är ju det som är svårat, blir mer naturligt, att skriv här istället för att prata med någon som inte lyssnar, eller bara går vidare och pratar med någon annan.
Ska nu försöka att bara skriva av mig mina tankar.
Känns mycket bättre än att, säga till någon som ja inteförstår!

I morgon är det tävling , ska bara fokosera på Thistle och inget annat & på banan.

Hur mer jag tänker hur mer  blir jag fokoserad på ngt annat.
Inte hästen, inte banan.
Tack för att ni läser och mer eller förstår mitt inlägg!
Denna kliver in i mitt liv nu!


Mer eller mindre denna oxå!
Lev livet som kommer!
Singel, hästar, grymma vänner. Kasa  vänner slänger jag i väggen!




//:EmilyWissén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0