Hemma!

Hemma runt halv 8.
Tog lite längre tid att åka hem eftersom Lastbilen gjorde ngt.
Men vi kom hem och släppte ut hästarna lite i hagen.
Stå inne, gå promenader, händer sällan.
Skönt för hästarna att komma in!
VIll ni veta mina resultat.
Om det är ngn som har följt på Equipe, så måste ni inte läsa detta (MARKERANDE TEXT)
Fredag: Det var 2 klasser, en Välkomms hoppning,  L:B = Känndes jätte bra hoppade super. Fick dock med mig en bom, ner.
Andra Klassen då Lilla Rundan Kval1: Hade jag för dåligt tempo, så han fick inte det farten han behöver för att klara hinder så 12 fel där. ( INGA STOP)

Lördag: Gick det bra, L:A  Klurig Bana, men hoppade så J*VLA BRA! SHIT, fick med mig en BOM:(




Söndag: GIck till A-Final, hoppade L:A+5 elr då( MSVB-5) Han hoppade oxå bra hade kvar dom distanserna som jag hade på Lördag. fick med mig en bom, sen var det Omhopning efter det, Fick till bra svängar 2 ner=8 fel. Och det var bara 2 B-ponny´s till omhoppning, och så hon som var efter mig hade fyra fel och långsammare tid. Om jag hade ett mindre fel skulle jag vinna! Gjorde inte så mycket, hon van ett Täcke och ett sådant hade jag, fick ett vit schabrak med blåkant som det stog Hippo på.
Nöjd med helgen.
 
 
Nu ska jag kolla Facebook, Mina Favobloggar.
Om ni är duktiga på att komentera minst 5 komentarer på detta inlägg så får ni Videofilm.

Bjuder på lite Tävlings Outift sen!



Behöver inte ta Reultat videobloggen hih, trodde mitt inlägg var borta!

:)

//:EMILYW


Kommentarer
Postat av: Hanne

Jag vill se film :D

Svar: Ja, ska fixa detta om du har lust att påmina mig lite. Så gör jag det när jag har tid!:)
emilyywissen.blogg.se

2012-07-08 @ 02:00:33
URL: http://hannemattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0