Tjoo!

Har bara chillat lite i dag :)
Var ju i Lövhult och passade hundar och så.
Träffade Linnéa så jag och hon chillade lite.
Sen red vi ut på Åsas hästar.
Jag red Bella, Linnéa red Jeppe.
Sen så tog vi ut hundarna och sen gick vi bara en promenix med 2 hästar.
nice.
Lite svårt att förklara men.
Jag, och Linnéa red mammas kompis hästar.'
LÄTTARE?
Sen hem till mig , men innan det skulle vi åka med Åsa, på några ärenden på maxi.
Hon släppte av mig och Linnéa och vi red Thistle och Lilleman.
Linnéa Lilleman, det gick jätte bra.
Red han lite då på slutet en anring pigg. Men Linnéa skrittade och travade, han väldigt bra.
Thistle: var lungn i dag och det var det ända jag ville.
Pigg men lung och fräch.
Goliat gick vi ner till sjön för att se om han ville bada.
Men han fattade inget. Mycket lättare att rida i vattnet.
Men han doppade fötterna och drack lite.
Sen skulle vi äta.
Och Linnéa skulle hem.
Nu sitter jag här och typ skriver till er . Om blahh Blahh rörigt inlägg.
Men Väntar på att kladdkakorna ska bli klara.
Mamma fyller ju år i dag.
Antadligen så ska jag fixa det sissta i stallet, och sen blir det duchen, fixa för TRÖK SKOLAN!
Men inte många dagar kvar.
Min vecka kommer upp här snart.
Hoppas att ni orkade läsa detta inlägg, kan allt skriva mer om det är så.
image description

//:EMONGOWISSÈN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0