Gissa!

God Morgon eller ja..

Vaknade halv nio, gick upp och släppte ut hästarna, sen fixade jag lite vatten till dom i hagen.

Åt frulle, och nu så gör jag inte så mycket tror det blir en skogstur på hästarna i dag? Vi får se.

Ska fixa stallet sen med Mamma tror jag, men börjar lite sen så de inte är så mycket kvar:D

 jaja, lyssnar på musik, och bloggar. Yeeh, mycket man gör.

I Morgon är det skola och två dagar kvar till jag fyller år!!

 Hur gammal ser jag ut att vara ?

Och hur många år fyller jag?

Den som gissar rätt på åldern & när jag fyller år får en fettlänk i ett eget inlägg!


Kommentarer
Postat av: Moa

Du ska fylla 14 år och fyller år den 15/1

Svar: Yes, right!
emilyywissen.blogg.se

2013-01-13 @ 13:14:23
URL: http://moooawagestrand.blogg.se
Postat av: Linnea

Du fyller 14 år..
Du fyller den 15 januari !

Svar: Yes,
emilyywissen.blogg.se

2013-01-13 @ 15:40:35
Postat av: Isabella

JAG GISSAR PÅ ATT DU FYLLER 14 ÅR DEN 15 JANUARI!!!!!<3
Du ser ut att vara 3 min lilla plutt:*******

Svar: hahah, rätt!
emilyywissen.blogg.se

2013-01-13 @ 18:42:24
URL: http://nattstad.se/isabellaslifee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0