Inlägg....

Hej, då kommer vi där igen då jag ska skriva ett inlägg med Menning.
Men känner att jag behöver bara skriva av mig, skriva vad jag vill med bloggen.
 
Som ni märkt e det typ bara lite mobiluppdatering lite då & då. Men bloggen uppdateras.
Men har inte haft motivation till  att sätta mig vid datan och blogga.
 
Men inget annat har hänt, statisken e som den ska vara och ja, de e bara jag som tycker att de  e kas uppdatering och jag inte har så mycket att skriva om.

 Har ni tyckt att bloggen har varit lite tråkig?
 
Men tror jag ska kunna fixa detta igen, håller på att fixa en tävling för bloggen, ska nämligen fixa lite pris och planera. men lite mer om det i kväll.
 

Alltså så ska det vara en tävling en rätt enkel tävling så att många som möjligt kan vara med.
 
.......................................................................................................................................................
 
Och nej, jag ska inte sluta blogga, tycker de e kul med att blogga, men verkligen ingen idé just nu.
 
Vill inte köra Hiss & Diss stradat varje dag, vill inte köra blogglek, för vet själv vet jag att jag inte slutför dom.
Videoinlägg, visst funkar i bland, men i bland blir det en genväg på bloggadet och tillslut blir det tråkigt.
Lagomt med videoblogg försöker jag hålla men videosar på ponnysarna kan jag sitta i hundra år att lägga ut.
 
Men nu börjar vi ( OM) på (NYTT) of course not this e part of me!

.....................................................................................................................................................................................

Nej nu avslutar vi detta inlägg med en bra kännsla, håll i hatten nu kommer min bloggning of 2013  bli grym.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0