Dagens Träning!

Dagens träning gick bårde bra & dåligt!
De dåliga var att han var hur jobbig som helst, han tyckte att han skulle få stegra & bocka och leka. Men de tyckte inte jag Så jag fick hålla han så lungn jag bara kunde och lägga små volter.
 
De bra var att han  slutade med dom dumheterna och hoppad hur fint som helst ( Han över hoppade sig väldigt mycket) Men tillslut sissta rundan var han hur fin som helst.
 
Så jag är riktigt nöjd med honom i dag!
I morgon är det träning med Thistle.
 
Torsag ska alla skrittas ut & sträcka på benen!
 
Fredag ut och jogga.
 
Lördag : Skogen.
 
Söndag tävling med Zack.
 
//:Emily
 

Kommentarer
Postat av: anonym

var är tävlingen på söndag?

Svar: svarar i ett inlägg
emilyywissen.blogg.se

2013-03-13 @ 08:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0