Svar på kommentar.

Hej! Vad tycker du om blogg.se? Jag har tänkt att börja blogga men jag vet inte på vilken bloggportal. Är blogg.se bra eller vet du någon bättre?
Kram

Svar: Jag tycker att blogg.se är en bra bloggportal. Enkel att förstå när det gäller att göra inlägg lägga in bilder osv. Att sätta in en header är lite komplicerat om man inte vet hur man gör.

Nattstad.se är oxå rätt bra. Men inte när man bloggar via datan osv. Då jag tycker att dom har gjort allt komplicerat.
Via mobilen är det enkelt att förstå.


Sen såklart finns det jätte många men. 1. Blogg.se.
2. Nattstad.se.
Tack för din kommentar och hoppas du är nöjd med svaret. Annars bara fråga igen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0