Tack såååååå!

Ni är verkligen grymma!
 
Rättaresagt än gjort VI ÄR GRYMMA!
 
Statistiken är as grym slog rekord för i år igår sjukt TACKSAM!
Inte nog med det startade fårgestunden en dag efter Kommentarena bara skrevs in.
 
Ni förstår kanske inte varför jag är så tacksam?
 
Jo FÖR JAG LYCKADES SJÄLV & DET SKA JAG FORTSÄTTA MED! & MED TACK AV ER!
 
Klarar att få upp min statistik ,klarar att få mina inlägg intresanta, klarar att få er tycka det är intresant.
 
ALLT DET UTAN NÅGON REKLAM!

JAG JOBBAR & SLITER FÖR DET!
 
VILL MAN NÅGOT, jobba för det känns mycket bättre i efterhand och sitt inte och åk banan skal.
ALLA KAN, men tyvärr VILL/ORKAR man verkligen inte jobba för det för att DET HÄNDER INGET!
 
" JAG SKREV DET DÄR INLÄGGET MEN INGET HÄNDE?"
 
Undra varför??
 

Skriv inte bara ditt inlägg och sen var nöjd. Utan gå tillbaks & kolla på andra bloggar, få något av det dom har till din blogg men PÅ DITT SÄTT!

Tack för att ni läser min blogg & kommenterar, blir sjukt glad och vill verkligen fortsätta!
 
VI ÄR GRYMMA & VI SKA FORTSÄTTA ATT VARA GRYMMA!
Jobba på och få er insperarde!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0