Tack såååååå!

happy!

Åhh, vad glad jag blir!
När ni kommenterar & läser min blogg mer en en gång om dagen.
Och väntar på ett inlägg ska komma upp.. Snacka om att man vill fortsätta att blogga.
Man får den där kicken.. ” Jag vill bra fortsätta” .

Statistiken går upp för varje dag. Och det är jag glad över, jag har lyckats själv med hjälp av er att få upp min statistik & få min blogg intressant.


UTAN ATT SÄTTA IN REKLAM PÅ BLOGGEN!

Då får jag själv kicken att ” Jag kan” # VI KAN#

visst mer läsare vill man ha men inte om inte jobbar för det.

En blogg ska vara intresan. En blogg ska liksom handa om det man vill att den ska handla om och vad man har döpt den till.

Om nu bloggen heter www.ridskoletjejen.blogg.se/ Så är det liksom inte svårt att fatta att den kan handla mycket om ridskolan??

Min blogg heter med mitt namn, som är enkelt att komma i håg.

Mitt tips är inte att byta blogg 378920 gånger, utan blogga på en jobba och slita för den.
Visst om det inte funkar  i en vecka. Om du nu tycker det är kul fortsätt, kom på vad som är fel.

Man tappar bårde läsare att byta blogg 378920 gånger.

Vädligt tacksam för att ni läser min blogg och sitter och väntar tills nästa inlägg kommer.

Sjukt glad blir jag och det bevisar att jag kan göra något för att få min blogg intresan.
Sen med hjälp av er så Klarar Vi det!
//:Emily

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sånna här inlägg älskar jag. Man får själv motivationen till att blogga. Fortsätt med dom här inläggen!
Kram

Svar: Tack så mycket svarar lite i ett inlägg!:D
emilyywissen.blogg.se

2013-03-13 @ 11:40:31
Postat av: Moa

din blogg är sjukt bra och du behöver inte ändra på ngt den är bra som den är.
Och gör mera sådana här inlägg dom är sjukt bra o jag älskar dom :D det är roligt att läsa sådana textet

Svar: tack så mycket moa!( Ännu en gång vill att jag vill fortsätta):D
emilyywissen.blogg.se

2013-03-13 @ 16:12:05
URL: http://moooawagestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0