Vad jag tycker?

Undrar ni kanske vad jag tänker när jag bloggar eller vad jag tycker om bloggar & bloggande osv?
 
Yepp, när jag bloggar tänker jag på att inlägget ska vara så bra som möjligt inte för mycket fin slipat, inte tråkiga inlägg osv. sånt jag vill läsa om det vill jag skriva på min blogg.
 
Se till att jag inte släpper alldeles för mycket. beror på hur det ska uttryckas & hur det ska uppfattas!
Försöker se till att min blogg är hyffsat bra och försöker blogga så mycket som möjligt!

Jag tycker att bloggar utan bilder, bara massa korta inlägg. Inget bjuda på sig själv är lite tråkigt att läsa om på en blogg!
 
Jag försöker hitta så mycket inspo, tips från andra bloggare.
 
Försöker hitta den bloggen som jag tycker är bra, och att bloggaren har liksom lyckats med det JAG vill läsa om, man får lite mer inspo när det går bra eller om man kommer på en sådan där bra inlägg!
 
Några saker jag verkligen kan förbättra.
 
* Nya bilder.
* Att avsluta min tävling! ( Tyvärr har inte priset kommit men jag tror att ni har glömt av det så ja?)
*Få min blogg mer intresant på mitt sätt!
 
Några saker jag är hyffsat bra på!
*Blogga!
* bilder i varje inlägg.
*variera inläggen någolunda?
 
Har du några åsikter om min blogg.?
 
Vad som är bra? Eller något som är dåligt?  Eller något jag kan förbättra!
 
Jag bryr mig om din åsikt
så komentera så får du en länk med din komentar & din blogg i ett inlägg!
 
//:Emily

 

Kommentarer
Postat av: Isabella

Jag tycker att din blogg är väldigt bra och det är alltid intressant och roligt att läsa.
Det är liksom en blogg som man längtar till att den publicerar ett inlägg för att den är så bra.

Jag vet inget du kan förbättra allt är bra.
//Bella

Svar: tack för din åsikt! <3
emilyywissen.blogg.se

2013-03-07 @ 12:17:30
URL: http://bellsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0