Hej på er!

Igår orkade jag kannpt blogga som ni märkte. var i stallet trimmade Cindy, och sen skrittade ut Firran.
 
Sen kom  ja hem åt pannkakor, efter de fick Felicia med mig till Gymmet.. men de var bara för att efter de kunde ja sitta i bubbelpol, basta.. men lite kul var de att träna. 
 efter de hängde hon med mig hem så sov hon över.
Och idag då gjorde vi typ inte så mke.

Red igenom Firran lite, pigg var hon bockade o blev rädd för saker men annars rätt fin. Thistle skrittade jag ut. 
 Ska komma på något läst värt inlägg som kommer upp nu under veckans gång... så bloggen inte står helt tom. 
som sagt.. inte ett måste att blogga.. men jag gör så gott jag kan & hinner
 Saknar dig gooa Bella! 

Kommentarer
Postat av: Bella

Finaste bilden du kunde hitta eller ; D Ses imon goa Emily ♥

Svar: Självklart :) <3
emilyywissen.blogg.se

2014-01-07 @ 22:00:12
URL: http://isabellanb.blogg.se
Postat av: Bella

Finaste bilden du kunde hitta eller ; D Ses imon goa Emily ♥

2014-01-07 @ 22:01:14
URL: http://isabellanb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0