Kände

Kände för att uppdatera bloggen lite. 
Men med vad ? Känner mig fett sugen på att byta bloggportal o köra stenhårt.. För oavsett var man ligger på nattstad.. Så ligger man på topp listan kanske på 100 plats men liksom lan får ett resultat efter de:) 
Sen vågar ja inte byta, tänk om jag tappar er ? Tänk om de liksom blir helt pannkaka ? Men ja tror att bloggen kommer bli roligare, videos osv.. DÄRFÖR TYCKER JAG att du kanske kan kommentera vad du tycker vad ja ska göra.. & kommer ni hänga med till min nattstad blogg ist? Eller blir de bara flipperspel.. Ja mena jag byter inte blogg 20 GG per år.. 

Så vad säger ni? Ny start.. Bättre bloggning ? Leta think about it!



Kommentarer
Postat av: MOa

JAg kommer följa med dig om du byter till nattstad:D

Svar: Gött att höra ;)
emilyywissen.blogg.se

2014-01-08 @ 16:45:21
Postat av: Bella

Klart jag kommer följa med :D Är ingen svikare ;) :D

Svar: Gött att höra :)
emilyywissen.blogg.se

2014-01-08 @ 16:58:50
URL: http://isabellanb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0