Älskar er ponni .......

Jag tänkte skriva lite men vet inte vad ? Så jag skriver om mina Hästar:D Lilleman Som heter Hinders Twitichitt ♥ E väldigt snäll men pig. Håller på med huvudet hela tiden i balnd när de e jobbigt eller e glad bokar han men man lär sig. Han e väldigt svår riden också o Mycket gosig Ponni Love You ♥ Han har hoppat från L:D till 110 på tränningar men när jag tävlar hoppar jag mycket L:B o L:A Asså 80-90 cm o de går bra men han e ju inte så kvig med fram o bak benen i bland men Älskar han ändå ♥(L) Han e en B-pnni på 128,3 cm. Han e 14 år gammal Goliat som heter Appel Goliat♥ E jätte snäll bjuder mcyket e en B-ponni på 129,0 hoppar som en gud Kan mycket om han vill gillar godis . I ridnign e han lite stark i bland men han lyssnar gillar att galppera ute :D Jag har hoppat från L:D till 115 med han, på tränning. Men på tävlingar Hoppar jag L:B o L:A de går bra om man håller kontakt med han Love you ♥♥ Han e 14 år gammal<3 O´boy Som heter Snärckarve O´boy e jätte snäll kan triks mycket pig gillar att gå i trum galopp men Älskar han ändå Han e bara 119 cm Men hoppar han på tränningar från L:D till L:B + 5 De går jätte bra men just ny satsar jag på dom andra men under vinten ska jag rida han o så :D Han e 12-13 år gammal Love you♥ Älskar er hästar kommer bilder sen Älskar er mina favo ponni jag har hemma nu :D Ska kolla på häst hoppning nu :D ha de bra love //:emily♥ skriver sen om en till häst jag rider <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0