Tagga <3

Hejsan! I dag har jag ridit Goliat lite i hagen va så fruktansvärt halt o han har slitna skor men de gick bra. O sen red jag O´boy i padocken men innan jag red dom 2 hästarna så kom Siri o Johanna hit vi hade jätte kul. de kommer en bild men Johan na ville inte vara med på kort. Så de e jag som ni ser o den lilla E min lillasyster Fanny o miten e siri Så söt så <3 Men i morogn blir det att hoppa Jeppe taggar ska hoppa första Gången omhoppning han e bara 6 år men hoppas att de går bra ska inte ta snäva svängar för att vinna utan att försöka vara Nolla :D Ni får ha de bra då Hejdå <3 Skriver i morgon hur de gick på tävlingen Om ni vill:D Ska hoppa L:D o L:C I nordhalan men jag träffar ju glada folk :D <3 //:Emily<3

Kommentarer
Postat av: NellieB

Lycka till!! =D

2010-11-20 @ 20:31:26
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0