Allt klart ska bara...

Allt är klart  ska bara packa i bilen men det gör jag när mamma kommer till baka..

så jag tänkte blogga líte åt er..

 Lilleman!
Han ska ha blåa benskydd, blåt schabrak där det står Hinders Twitichitt..  Och förbygel och allt han brukar ha...

Goliat!

Han ska ha typ gråt , där det står Appel Goliat på och svarta benskydd..  och föebygel ..

 OCH TRÄNS TILL DOM BORDDA..

 I lag klassen ska dom ha NÄÄS RF schabrak..

 Taggar mke nu då hoppaas på det bästa..

 Linnéa kommer till Östadkulle vid 12 typ .. Och sen hjälper hon mig... 

 och sedan åker vi hem till mig sent och så sover hon över .....

Amanda Larsson träffar jag inte nu i helgen men LYCKA TILL ! hoppas att då blir NOLLA! <3


http://ponnylarsson.blogg.se/ 



 MIN APPEL GOLIAT! <3




 Hoppas mke nu vill vara NOLLA! Sneella ? TAGGAR:)


 MIN HINDERS TWITICHITT! <3











 TAGGAR MKE HOPPAS PÅ DET BÄSTA SEEELLA ... NOLLA?


 //:EmilyWissén
 


Kommentarer
Postat av: NellieB

Nu taggar, taggar, taggar vi för imon!!

Lycka till sötis <3

2011-04-15 @ 20:52:43
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/
Postat av: Jennie Ohlson

Lycka till Emily!<3 hoppas att du nollar! ;D

2011-04-16 @ 20:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0