Home!

Hemma från en träning med O´boy..

Tränade för Malin i stekullen vid våtthult<3

 Ska fixa filmen men vet inte vilken musik jag ska ha..Hömm Jenny Help me PLZ?
 ( VI hoppade lågt för My och Matilda gjorde de men nöjd + att jag byter Galopp i filmen sen därför trav steg i bland men inte i stutsen jaja ni ser sen)


 O´boy var AMAZING i dag..

På Söndag åker jag till NÄÄS utan häst, men ska ta kort och Filma vara hästskötare såklart..

 Jaja filmen kommer upp om den vill komma upp på Youtube då!



//:EmilyWissén

Kommentarer
Postat av: AmandaL

GÖTT bruden!!! då ses vi på söndag. Ska inte hoppa jag heller men mamma håller i de så jag är där. Då ses vu gmn <3<3<3

2011-04-21 @ 21:28:35
URL: http://ponnylarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0