MIN DAG!

Tjaoderlo! Love till detta vädret liksom kan de inte va det varje dag elr vad sägs? hahah Men man kan ju drömma! Linnéa åkte hem för 1 timmesen! Jaag fixade vatten i hagarna till hästarna.... Linnéa tog Goliat och jag Lillman , Red och hoppade lite lite granna i padocken..- Lilleman var jätte fin Lyssnade och gjorde som han skulle.. Goliat var Oxå fin fick även hoppa lite på han sen GUD ÄLSKAR DOM Love love my horses! Sen delade jag och Fanny på Lana elr ja hon red framför, skrittade ner till padocken.. Hoppade små språng först hoppade jag lite på O´boy,Han var jätte fin så AWESOME.. Lana var lite lattttt men sen hoppade hon .... Ja Hästarna var finna och Ja dom var helt AWESOME. Lilleman var inte CRASY, Goliat Drog inte, O´boy var har varit helt Ja vad ska man säga AMAZING, Han slyssnar jätte bra hoppar ja jag e jätte nöjd. Bilder får ni i KVÄLL.... Ska äta nu sen blir det att gå ut en sväng STALLET BLEV KLART VID 11 SÅ SKÖNT..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0