Min dag............

Ja idag vaknade man av att Pappa väkte mig och sen så skulle vi åka till Sollebrun. Pappa skulle kolla på maskiner och så.. Och i går frågade han mig så jag bara visst.. Messade lite på vägen dit. My , jag och Fanny + Pappa kollade där... Man typ fick fika det var tårta och så Yammi... Sen åkte vi och hälsade på Pappas kammla barndomskompis, fikade lite där sen började vi åka hemmåt men det värsta var ju att jag blev toabehovande haha så Pappa stannade lite efter östakulle.. Åkte för bi en granne och där skulle Pappa kolla på en kära som kanske skulle säljas.. Ja då messade jag lite till med My frindes. När vi var nästan hemma så möte vi våra grannar och pappa stog och pratade med dom i en kvart 20 minuter Bhaa.. Sen var vi hemma gick in byte om åt lite Godis sen ut igen My tog O´boy och jag Lilleman dom var jätte fina fast, dom var pigeliner. ( Lilleman = Bhaa mke) Elsa Bergman Jennys kompis tog Goliat i dag.. Mockade lite sen så kom My med Lana skulle ha en liten lektion för henne i skogen så hon fick hoppa lite.. Sen mockade jag lite till fyllde på vatten, och la in mat i krubboran. Jenny & Elsa fick ta in hö och ta in hästarna.. Och nu sitter jag här.. Bhaa lite tröt ska lyssna på musik , kolla lite bloggar vad jag tror... Kommer väl snart... //:EmilyWissén!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0