ÖSTADKULLE HERE I´M COM!







 JUST domma bilderna är taggna på Östadkulle ♥

 Ja lite bilder kanske ni får sen se om jag orkar e lite tröt efter ... Ja LÄS & SE NU DÅ .....↓

 Lilleman♥

 I den första L:B så var jag NOLLA är så J***ÄVLA Nöjd, Han har inte varit Nolla på länge ... Kom 3 (A)

I anndra Klassen!

Då i L:B igen då.. ( LAGET )

 Han var Nolla fram till  2 kominikation ( STAVNING ) Då rev han bårda :S

 Men nöjd en så .... Så det var att vänta på LAGET  men det blev inget med Lillemans LAG.

I LAGET!

Det var jag och Lilleman, Ottilia Lundgren med sin C: Ponny, JennyWissén och Ubbe, Ella larsson.


Goliat♥
 I första Klassen då i L:B  så var jag Nolla och kom utan för Plasering.. NÖJD Klart jag är..

I andra klassen så var det oxå L:B jag var Nolla och  kom 3  .. ♥

 I Lag klassen, så  var jag nolla och kom till OMHOPPNING! 
 Var Nolla i OMHOPPNINGEN och mitt lag slutade som 2:a...
I Goliats lag var de..
Jag och Goliat, Jenny och Thistel, Ottilia och hennes B-Ponny , Andrea Olsson.

 ( BILDER KOMMER I MORGON ELR SENNARE , VENNE) Linnéa är här hon kom vid halv 12 till Tävlingen så hjälpte hon till, sen så nu ska hon sova över..

Ridning blir det väl i morgon, Skritta ut Lilleman och Goliat, O´boy har jag inte bestämt mig ...

 SKA JAG TA LITE BILDER I MORGON ELR?



//:EmilyWissén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0