Heej Heeej!!

Ja nu är jag här då kom hem klockan halv 4 med buss och allting dårrå!
sen snabbt in med mat och byta om, släppa in hästarna!

red alla 3 hästarna snabbt i dag:D

Goliat red jag ut en liten sväng på ett nytt bett, funka väldigt bra.

Thistle red jag på gummisnodden gick rätt så bra, stark som f*n men ja det är som han är.

Lilleman red jag en sväng travade mke, gick super lung och fin.

Nu ska jag blogga lite fixa för i morgon och sedan blir det TV, duchen.
Ska försöka ta lite bilder i veckan nu som kommer upp.

Vet att ni ÖNSKAR MER BILDER men det är inte alltid man kommer i håg kamran elr ta kort med mobil. Jag lovar jag gör så gott jag kan!
För slag på vad man ska blogga om ?? så komentera snälla behövs!

Som jag har typ inget att blogga om så kör jag dagens !

Dagens Outfit: Gråa Jeans en bit uringad t-shirt med ett svart linne under och en stjock tröja över.
Dagens Frilla: uppsat i en toffs.
Dagens Häst: Goliat.
Dagens Blogg: Nellie

Bjuder på dessa bilder då!







//:EmilyWissén


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0