hellu!

Kom hem från träninegn klockan 8 :D

Blev inte som planerat..

Jenny skulle ha 2 hästar med sig idag men Ubbe hade lösa fram skor så Goliat och Thistle gick träningen i dag..

Kanska lätta övningar ( Bildkommer sedan)

Goliat gick jätte bra, fin, fin form hela passet, hoppade allt ingen tveckan någon stans, hoppade som en gud och tyckte det var kul och väldigt jobbigt:D

Hoppade en bana i slutet på cirka 80-90 cm. Han gick som en klocka åt rätt hål då..
Så super super gick han ingen dålig gretik av Anna heller så Tummen upp (Y).

Thistle gick väldigt lungt hela passet det var huvudsaken, han hoppade som en  stjärna men fick en missförstånd, fick välja mellan 4 och rida´på in i en serie elr ta 5 och jag tog 4 men han fattade inte så ngt stopp men det var avståndet, sen gick han som en klocka:D

Och hoppade en bana på 90- 100 cm.

Hur nöjd som helst med mina hästar :D








Mina STJÄRNOR!!!!

Nu ska jag packa väskan ska till Moa efter skolan och sedan fixa oss för discot ska vara nere på skolan kl 17:40 så kanske ingen  update från mitt hål..

Då vet ni det Disco all Day, från 18:00 till 22:45 (Y)



//:EmilyWissén


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0