Hej !<3

Hej! Nu sitter jag med Felicia och kollar på 112 på liv & död. I dag har ja ju ridit som vandligt, Jenny red Thistle och jag Lilleman sedan byte vi lite så då passade vi på att filma så dom kommer i dag. Sen gjorde vi klart i stallen , och sen red jag Lana , Jenny Cindy och Felicia Zack. sedan åt vi mat hade kul elr ja jätte kul då hahah. Efter de så gick vi ut och red Felicia red Goliat jag O´boy, Hahah Jenny red först Otto men han bara busade hehe sedan hämtade hon Palett och hon kickade men vi hade ju jätte kul:) Ja nu ska jag kolla vidare på 112 på Liv & Död nu dådå, Så får ni se filmerna på mig och Thistle och Jenny och Lilleman OFC .... //:Emily Inlägg 3 ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0