Duktiga jag har laddat upp bilder.. lov...

Hej ! Har varit duktig och över fört bilderna från kamran till datan . Och nu bloggar jag via Mobilen Det finns 2 andledningar är för att jag kom inte in datan har problem elr något:( Och så sa Pappa att jag skulle gå o lägga mig så därför blev det detta hahaha bilderna kommer i morgon så klart:) Lovar.... Jo i dag hängde jag med Moa hem hade kul som vandligt sen kom pappa och hämta mig:) Jenny va o red så vi hämta henne .. Sedan så skulle vi lämna tidningar till grannarna för dom skulle ha det till deras valpar så sööööta Jenny filma vet inte om hon lägger upp den på hennes blogg som hon har med Kelly men kolla endå, kanke finns där.http://kellyojenny.blogg.se. Sedan fodra hästar gick in kolla bloggar o Bdb :) + Fb... Ja så nu ska ja sova God natt ses i morgon:*) //: Emily

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0